måndag 5 oktober 2009

Längtar


Skräck i 3D, kan det var något?? Den 20 Okt. vet jag, detta är en remake från den så fantastisk rulle som kom -81. Det är ett gruvras och 5 arbetare dör var av en ligger i koma, tror man hehe. Den gick rakt upp på biotoppen i USA och jag hoppas den går rakt in som list ett hos mej och Evis. Jag har ännu inte sett orginalet men jag har den inhandlad så vi ska kolla på den den 19 Okt. så vi är laddad för kanske årets film på 3D.


Har sett en sneak peak av denna och vilken kanonrulle. Det är en remake av orginalet från -72 och det är då som nu den härligt kontnärliga Wes Craven som står för regi och manus. Vilken regisör står sej i 3 decenium, Wes Craven så klart. Att filmteamet är till stor del samma som gjorde Motorsågsmasakern "The Beginning" gör ju inte saken sämre heller. Jösses vad jag längtar till den 20 Okt. Nästan så jag hoppas det regnar den dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar