tisdag 31 augusti 2010

Lite allt möjligt......

.............tänkte jag blogga om nu. Jason växer så det knakar, om ni undrar varför det är så dåligt med bilder på han på bloggen så är det för att han nästan aldrig är still så vi får nå bra kort på han, men nått ska det väl komma. Han är väldigt snäll, sover hela nätterna. Jagar väl lite höns å katterna får sig något bit märke de oxå. I går anmälde jag han till valpkurs, hoppas de drar igång en snart. Dorvas är oftast snäll mot honom, hon leker med honom varje dag nu. Till helgen ska jag å Dorvas till Högbo på hundutställning, hon är inte utställd på 3 år tror jag men vi prövar igen. Nu hade vi fått domar byte oxå i vår ring vilket inte var bra för oss. Den här domaren har dömt Dorvas förr å då gick det inte så bra. Det ska handlas en massa i Högbo oxå lite bäddar några saxar sen lär jag väl hitta en massa onödiga saker oxå. På höns fronten är det lugnt just nu alla lever å mår bra. Men vi hade en hök här här om dagen men det visade sig vara en sparv hök så det var ingen fara för hönsen. Vi har väl en tupp i å försig som vi undrar lite om hur han mår, men vi får avvakta å se. Fyrhjulingen fick vi fart på igår kväll TJOHOOO. Den har stått nu i 1 år å Dan har pysslat med den men inte fått fart på den. Så fick vi tips om en Steve Norell som är duktig på motorer, så han gjorde rent förgasan å det var den som spökade för nu funkar den som den ska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar