fredag 15 oktober 2010

Idag....

.....har Dorvas å jag varit till Bollnäs. Jag sov bara några timmar sen jag slutade i morse å kl 10: 50 hoppade jag å Dorvas på linje 100 till Bollnäs. Jag skulle ner å städa brukshunds klubbens stuga å eftersom en krängnigs led är trasig på Volvon så vågade jag inte åka den. Vi hoppade av vid Sävstaås där syrran plockade upp oss, i en traktor!!!!!!!!! Vi åkte hem till henne å hämtade hundar å bytte bil sen åkte vi å städade å tränade lite. Innan bussen skulle gå hem hann vi in på Maja å Pluto där det är ut försäljning. Hade så bråttom så jag hann inte titta så noga men det blev några leksaker i alla fall. När vi stod å väntade på bussen så kom Monica (Jasons Uppfödare ) så då fick vi lift hem. När vi kom hem bjöd morsan på köttfärs pizza. Medans vi var borta hade årets första snö kommit oxå, det ligger kvar lite i höns gården.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar