torsdag 7 juli 2011

Näst sista veckan........

........på min semester börjar gå mot sitt slut. Kan ju inte klaga på vädret ialla fall, hoppas det håller i sig med uppehålls väder under helgen då det blir Alfta hundutställning för mig bägge dagarna. Vi ska inte ställa några själv men på lördag ställs Jasons mamma å mormor ut. Så då åker vi dit å håller tummarna. Jason gick sitt första viltspår igår, han spårade mest mina spår å blev väldigt fundersam när han hittade blod. Men men vi gör ett nytt försök snart igen. Doris gick oxå (Hon har gått förut) hon gjorde som hon brukar spårade bara mig å märkte inte ens blodet. Nog bor man på landet med djuren i närheten allt, igår kväll när vi satt ute å åt så fick vi besök på bordet av en av kalkonerna, de är då riktigt nyfikna djur det. Idag har de varit med mig å tvättat bilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar