måndag 18 juli 2011

Slut på semestern

Jaha då var mina 4 veckor semester till ända. TRÅKIGT !!!!! Dan å jag fick bara 1 vecka tillsammans i år så han har 3 veckor kvar nu. Jag tjuvade åt mig några extra dagar oxå, börjar inte jobba förrän på onsdag. Jag har väl mest varit hemma på semestern, förra helgen tillbringade jag i Alfta på hundutställningen, ställde inte ut någon själv utan jag var bara där å tittade. På lördagen följde Dan med oxå, vi tittade mest på Jasons mamma å mormor som ställde då. Inte att förglömma så friade jag på fredag kväll oxå. Hade väl tänkt göra det på utställningen på lördag men jag fegade ur............han svarade JA förresten. Igår var vi upp till Edsbyns brukshundsklubb där Jasons uppfödare hade kennelträff. 11 havaniser var vi. Jättekul att träffa alla Lägger ut lite bilder där ifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar