torsdag 17 december 2009

Julbord å Gifta

Igår kväll var jag på Gästis å åt julbord med jobbet. Det var som vanligt mycket god mat å både ostkaka ris ala malta å cholkad pudding att välja på till efterrätt. Jag tycker mest om maten som är på kalla julbordet , där åt jag olika sorters sill, skinka, (givetvis) inkokt lax, peppar lax, peppar fläskfile. på det varma blev det bara lite Janssons (måste smaka fast jag egentligen inte är så förstjust i den) 2 köttbullar (de var jättegoda) å lite omelett. Döm om min förvåning när jag på väg ner på julbordet får ett mms, en bild på ett brudpar som är inga mindre än syrran å Janne. Det visar sig att de gift sig på eftermiddagen. Det roliga var att de skulle på Gästis å äta så jag träffade hela familjen där. Jätte fina var de, Lea å Anton var oxå med. Tänk att Anton har lyckats hållet bröllopet hemligt, jag hade då inte lyckats med det.

1 kommentar:

  1. Tack för julmms från Naragården, Jag önskar er oxå en riktigt fin JULHELG. Kram Eva

    SvaraRadera