måndag 31 maj 2010

Sommar, tatuering å morsdag

Min grod tatuering.
Morsdags tårtan



Dorvas visar cirkus konster för valp kursarna.











Äntligen lite sommar väder. Jag (Evelina ) håller fortfarande på med häckrensnings problemet. Idag har jag legat å försökt sågat stubbarna som blev kvar när Dan tog bort all busk förra veckan, men det blir nog ett fler dags arbete det. Måste ju passa på å sola lite oxå. Men just nu solar jag bara framsidan för jag har ju min grod tatuering i nacken som inte får sola något än. Det kan jag då säga att det gjorde betydligt mycket ondare å tatuera sig i nacken än det gjorde på armen, det kändes som om han satt å skar med en slö kniv på samma ställe. Men det var det värt för jag blev väldigt nöjd med den. Måste nog bara tillbaks å fylla i det gröna lite för jag blödde rätt mycket just där så blodet sköt bort färgen. I går var våra mammor hit på morsdags fika. Det blev jordgubbs tårta, den första för i år. Men förhoppningsvis inte den sista. I kväll bär det av till Bollnäs för mig på "syjunte" träff, det var längesedan jag var med nu så det ska bli kul att träffas igen å få höra om det hänt nått nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar