söndag 20 juni 2010

Bröllop o VM

Igår var jag till Helen å kollade på Prinsessbröllopet. Det var jag Annika å Lena som var dit, Helen hade gjort fisk planka som hon bjöd på. Oj vad gott det var å vad längesedan det var som jag åt det. Victoria var som väntat jätte fin i sin brud klänning å Daniel klarade av vigseln galant utan att svimma (vilket vi var rädd att han skulle göra). Dan var i Hömyren under tiden jag var hos Helen å lagade gräsklipparen å klippte gräset. Men han hann se vigseln han oxå. Sen for vi hem å Dan klippte gräset här hemma medans jag tog en promenad med Dorvas. Det blev ju trots allt regnande på fm en rätt fin em å kväll. Sen blev det ett zappande mellan fotbollen å bröllopet, vi är med på VM-tipset som omfattar hela byn (151 st) å än så länge leder vi vår grupp. Å igår var det en "dubbel poäng" match som vi lyckades pricka in, men det var väldigt spännande ( nästan för spännande).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar