fredag 11 juni 2010

Sommar blommor å picknick











I dag när jag vaknade (har jobbat natt) så åkte jag till Olars å köpte lite sommar blommor, vädret till trots. Sen skulle Teo å jag ha picknick i skogen (vädret till trots) vi gick spår till hundarna å medans det låg så fikade vi. Vi fick dock sitta i bilen, dels för att det regnade å dels för att det var alldeles svart i mygg. Teo hade packat picknick korgen med rabarber paj, små godis å ostkrokar så vi hade det bra i bilen. Efter ca 1 timme gick vi spåret å det gick jättebra. Innan vi åkte ut till skogen så fick jag å Ozzy våra paket. Det var liksom därför vi träffades egentligen, för att fira våra födelsedagar ( om än de var för ett tag sen). Jag fick grod örhängen å gott Irich cream kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar