fredag 30 juli 2010

Falun

Idag har jag varit på bussresa med mamsen å svärmor. Vi hoppade på bussen till Falun kl 09 i morse å kom fram till Falun kl 11. Jag skulle inte handla något speciellt ev. kolla efter ett par jeans + att jag hade beställning på lite grejor från Clas Ohlsson. Jag kan säga att jag kom hem med allt utom ett par jeans. Men vi började dagen med att fika, där blev det blåbärs cheesecake å cafe latte. Sen bar det av till Clas Ohlsson för att fixa beställningen, där blev det även skohorn å överstrycknings pennor. Sen styrde vi kosan mot alla kläd affärer, hittade en svart hålig stickad tröja å en vit bomulls tröja direkt i första affären. Sen blev det hårband, hårspänne, örhängen i nästa affär. Ytterligare kläder, ett vitt linne, en blå BH å en blå sjal. KL 17 gick bussen hem igen å då hade vi hunnit äta ( Fläskfile å rotfruktsgratäng) å fika en gång till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar