måndag 12 juli 2010

Kalas i stora lass


En groda som satt bara några meter från mig innan jag såg den!!!!!!!!!!!!!!



I fredags tittade Annika, Lars, Henke å deras hund Wille in på en fika när de kom från fjällen. De stannade även till en snabbis när de åkte upp till fjällen, å då lekte Dorvas å Wille en hel del. Men i fredags ville de inte leka alls, Wille busade med Dorvas leksaker å Dorvas bara tittade på. I lördags var vi bjudna till Christer å Evy på kalas, det var Christer som fyllde år. Av oss fick han ett dagkort på fiske, så nu får vi se om det blir någon fisk oxå. På söndagen kom Dans mamma,hans brorsbarn Tessan å min mor hit en vända. Vi fikade jordgubbar å grädde som de hade med sig. Sen spelade Dan å Tessan kubb, Dan vann bägge gångerna, han å jag har oxå spelat kubb nu några gånger men jag bara förlorar. Idag har vi varit på ytterligare ett kalas, det var Ninas barn Albin som fyllde 5 år i förra veckan men då jobbade jag så vi åkte dit idag i stället. Vi hade köpt en bil med en husvagn åt han å jag tror att den uppskattades.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar