måndag 9 november 2009

Pappas dag

Igår var vi till våra pappor, det var ju nämligen Fars dag. Dålig fantasi som man har så blev det trisslotter till bägge två. Förhoppningsvis så vinner de nån krona. Mycket fika blev det i alla fall för vår del. (Men det tackar man ju inte nej till, det är ju så gott.) Innan vi åkte så plockade vi ihop en massa ris å grenar så vi har tagit ner från träden. Nu har det blivit öppet så vi ser jätte bra ner till tjärn. Jag muckade 2 små burar oxå åt hönsen å det var då väl behövligt. Dan röjde så det blev ännu mera ris som jag tagit reda på i dag, annars har jag väl "bara" städat å tvättat idag. Jo visst ja Dorvas å jag har gått en promenad efter Värasen vägen oxå. men jag såg på Dorvas att det gått något annat spännande djur där så vi vände rätt snart.

1 kommentar: