fredag 20 november 2009

V 47

Måndag: Börja som en vanlig dag på jobbet enda tills basen sa; Kan du åka med en montör en sväng till Bollnäs?? Jovisst men tjena!! Väl i bilen och på väg så skulle vi till Gävle, basen hade "lurat" mej(han vet att jag inte är nått vidare för att följa med på monteringar). Där satt man utan matsäck och kafe för att bära in möbler som en hel lastbil lossat på trottoaren. Skitkul.
Tisdag: Inget snö idag heller, det är ju för kungligt att de vita elände låter sig vänta på sig.
Onsdag: Som tidigare inlägg skrivit så var det min pappa som fyllde år, han fick en middag på Atlantic och en snus T-shirt. Härlig sommars tårta bjöds det på. Sen var jag så trött att det blev soffan och lite sova-TV, inget snickring i kväll.
Torsdag: En vanlig dag på jobbet sen väl hemma så hade Evelina målat stolpar och en vägg inne i hönshuset så det var ju perfekt för mej att stollpa upp och mäta ut burens storlek. Det har snickras och målas i snart 2 veckor nu, Berta-hönsen börjar längta in i deras ny bur.
Fredag: Fullt ös för att vara en Fredag, är nog första Fredagen jag måste jobba till 16.00. Finns mycket jobb just nu. Sen ikväll blir det samkväm med jobbet. Det är den årliga bowlingmästren som ska koras. En oerhörd prestiggrej så jag hoppas jag slår över 400 iaf. Jag brukar oftast vinna en ljusstake. Vi får se hur det går iår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar