söndag 21 mars 2010

Ov. FVO:s KM

Det var en medioker insats från mej idag, kändes i ryggen sen jag agerade flyttkarl igår. Kom hem sent så laddningen inför dagens KM var seg. Inte blev det alls bättre utav frånvaron av solen, mjaa nog med bortförklaringar nu......jag fick 1.2kg på ett 70 talet fiskar. Placering var nog mitten, får veta mer då det blir årsmöte likaså vad jag får för pris. Laget var stabilt som vanligt trotts min insats, vi missa guldet med ca: 5hk. så en andra plats blev det. Farsans påse var tyngst i laget och även tyngst i sin klass för han stod som segrare där. Känns nästan som Våsen har gett större snitt på fisken förut, tyckte att det var många som satt och drog 5 gr. Fast det kom upp fina borrar, Jonas hade sprungit på ett bra hål med fin fisk. Bra för honom så han höjer sitt skälvförtroende åt rätt håll. För visst sitter mkt. av fisket i skälvförtroende, jag har fiskat med gott sådant dom sista helgerna och trotts dagen törn så är det stabilt inför Ramsjö nästa Söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar