fredag 8 januari 2010

Julen ut

Jaha då har jag städat ut julen, nja nästan i alla fall. Granen är kvar än, jag tänkte vi skulle hjälpas åt med den i helgen. Den barrar som bara den men det har den gjort ända sen vi tog in den så jag vet inte vad det är för fel på den. Jag ska jobba i helgen oxå usch tycker jag inte gör annan än jobbar just nu. Spännande att se om bilen startar så man kommer till jobbet. Det är ju många som har problem med sina bilar nu när det är så kallt. Hönsen tycker oxå att det är för kallt. Vi har satt i ett extra värme element till de + att de har sina värme lampor ändå är det kallt åt de. Nä nu får vi hoppas på lite varmare väder snart, det går ju inte att gå ut å gå heller när det är så här, Dorvas har förfrusit sina tassar bara vi går ut på gården. Å vi som ska gå ner i vikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar