onsdag 27 januari 2010

Huanimej........

.......idag har jag fått kallelse till Bollnäs dag kirurgi för operation av mina åderbråck. Tisdagen den 9/2 ska det ske. Å jag har redan börjat gruva mig , det gjorde jag bara jag såg brevet. Nästa torsdag 4/2 ska jag ner på ultraljud för att kolla vilken sorts operation det blir, beroende på om bråcken ligger ytligt eller djupt. Nu till någonting roligare. Vi har fått kycklingar igen, än så länge bara 2 st, hoppas det blir några fler men det ser inte ut att vara några på väg än i alla fall. Ute i hönseriet har vi tyvärr en höna som nog få gå till de evigt gröna ängarna i kväll.:(:(:(:(Hon har troligtvis värpt sönder sig. Det blir väldigt tomt i "lekstugegängets"bur nu. Vi stallade in 5 hönor å 1 tupp i den buren, men efter i kväll så är det bara 2 hönor å tuppen kvar. Det märks väldigt väl oxå att det fattas någon för just de i den buren var/är väldigt olika å fint färgade. Å konstigt nog å tyvärr så lägger man märke till å saknar de mera än de som bara är bruna eller vita.

1 kommentar:

  1. Ska tänka på dej. Det kommer att gå bra.

    SvaraRadera