tisdag 26 maj 2009

Pyssel

Igår blev det lite pyssel på gården. Jag skolade om planter som vi fått av svärmor på dagen, sen blev det lite städning oxå (rätt onödigt för sotararen kommer idag) På kvällen var Doris å jag först på egen agility träning sen hjälpte vi syrran på hennes kurs. Vår egen träning gick inte bra. Hon vill absolut inte gå in i "platta tunneln" nånting har hänt i den som hon inte kan släppa. Det hjälpte inte fast jag kröp in i den själv!!!!! Kurs hundarna var jätte duktiga. När jag kom hem satte vi upp ett slalom på gräsmattan så jag ken träna lite inför helgen då vi ska till Fagersta på tävling.

1 kommentar:

  1. Hoppas du får fina plantor att sätta ut i landen sen. Jasså, Doris vill inte gå i tunneln, det skulle inte jag ha gjort heller. Mörkt och svart! Vad kan ha hänt, tror du? Går det bättre med slalomen på gräsmattan? Nu har mina pärer i hinken tittat upp lite. Salladen har också kommit upp. Morötterna, vart är dom?
    Lite blommor syns också./d

    SvaraRadera