tisdag 5 maj 2009

Tatuering

Igår var jag och gjorde min allra första tatuering. Var nervös att det skulle göra jätte ont men det gick bra. Det blev min hund Doris framtass och hennes namn på underarmen.
Hade bestämt mig sen länge vad jag skulle tatuera för något men kom aldrig i väg.
Så när jag fyllde år så hade syrran och morsan beställt tid så det var bara att åka dit och sätta sig. INGEN ÅTERVÄNDO Är super nöjd å jag kan lova att det kommer att bli fler tatueringar i framtiden . // Evelina

4 kommentarer:

  1. Åhh va cooolt.

    SvaraRadera
  2. Halloj! Kul att ni börjat blogga, så man kan ha lite koll på er ;-)
    Riktigt snygg tatuering förresten, vill OXÅ ha!!! Höres, KRAAAM Lena!

    SvaraRadera
  3. Halloj, nu verkar det funka. Kul med en blogg till att besöka. Frän tatu. Lycka till med det fortsatta bloggandet. Kram EK
    http//:kollaomnivill.blogg.se

    SvaraRadera