torsdag 28 maj 2009

Shopping




Igår var Dan å jag å gjorde stor shopping på Dollar store å Karlssons. Usch vad pengarna rinner i väg fast man inte tycker att man handlat SÅ mycket. Men men det blev en hel del påsar ändå, mest nytto saker som tvål å tvättmedel m.m.På dagen var jag å inhandlade lite perenna växter bl a Malva å något som kallas "solhatt". Det blir en salig blandning i rabatten, med färger å allt. Idag har Doris å jag varit på kalas till Teo både hon ,jag, hennes hund Ozzy å Doris har fyllt år så vi hade mycket presenter. Jag fick ett jätte fint armband å halsband. Hon bjöd på en helt underbar frukost. Mycket värre än hotell frukostarna. Nu hör jag att Dan håller på att kapa ved å jag ska ut å plantera mina blommor innan jag ska väg å jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar