torsdag 3 september 2009

3

Nu har jag haft 3 dagar med feber, trippat mellan närmare 39 gr. till 37. Först idag på ef.m. börja allt släppa och jag kunde gå runt ägorna utan att svettats sönder. Man har ju haft denna beryktade svininfluensan i tankarna, var på vippen att ringa HC idag. Har fått god hjälp att tillfriskna av min sambo, både med förmaningar och kärlek. Men kära nån vad man tappar ork fort då man har feber, en natt irrade jag i sängen och slog till Dorvas i tron om att det var väckaklockan. Jag blir hemma från verken även imorgon för att ladda på batteriet lite mer, ska ner till byn och ta ut en laddning magmedel, ett besök på Granngården blir det oxå. Har inte varit ner på byn sen förra Fredagen (28:e), trivs ju bäst här och fika saknar då inte alls Ica.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar