onsdag 2 september 2009

Möte

Var idag på möte om att kommunen ska göra om ett gruppboende till närboende. Vad mötet egentligen handlade om för min del var att : Eftersom ett boende försvinner så kommer vi på natten oxå att drabbas i och med att 3 av oss får sluta på natten å gå över till att jobba dag. Å en av dom är jag. Jag vill inte jobba dag . Har ju stått i kö i över 1 år för att få en nattjänst sen hinner jag bara jobba i 7 månader innan det här kom. Nu är det ju så att vi kommer att jobba natt ett tag till men längst t o m 31/1 -10. Ok jag sover jätte dåligt när jag har jobbat natt men jag måste ju jobba så mycket mer när jag ska gå dag, eftersom det blir så korta turer. Men men vi får väl se vad det blir. Det är inget man kan göra något åt.

1 kommentar:

  1. Förändringarnas tid är det verkligen, här är en till som det blir förändring för. Jag får lämna junib. och resursen väntar. Det var helt klart väntat för min del och det går nog det oxå. Spännande är det ju förstås. Vi hörs o syns. Kram Eva

    SvaraRadera