söndag 13 september 2009

Östersund

Då har jag å Dorvas kommit hem efter en helgs tävlande i Östersund. Linda, Åsa å jag (inklusive 5 hundar) åkte upp på fredag kväll, vi skulle bo i stuga på Frösön. Vi kom fram vid 23 - tiden så det var bara att rasta hundar å krypa till kojs. Klockan ringde 07.00 på lördag morgon, strålande solsken var det ute. Men solen varade inte länge, det regnade å blåste sen hela dagen. Det var inga platta tunnlar med så jag hade viss förhoppning att hon kanske skulle fixa ett felfritt lopp. Men ICKE, nu fanns det ju andra saker att strula till det på. I hopp loppet får jag ta på mig missen. Där var det jag som visade vägen för dåligt. Sen i agility loppet så gick hon ur slalomen. Det som hon aldrig brukar göra:(:(:( På söndagen vaknade jag med migrän, så då fick Åsa köra Dorvas . Då strulade hon på lite div. hinder i agilityn å till sist blev det en disk. Sen i hoppet var ju den *********** platta tunneln med så genom den gick hon inte. Stort tack till dig Åsa som körde henne. Nu är det skönt att ha kommit hem. Om än blöta å leriga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar