tisdag 2 juni 2009

Blandat

Nu var det några dagar sen vi bloggade. Få se vad har hänt: På söndagen var våra mammor hit på tårt kalas eftersom det var morsdag. Vi hade tur med vädret oxå så vi satt ute i solen hela tiden. På måndagen började Dan jobba kvällar. Ska göra det nu i 1 vecka sen blir det förmiddag 1 vecka sen kväll igen...........fram till semestern. Apropå semester så jobbar jag bara 8 nätter till innan jag går på min semester. HÄRLIGT. I morse när jag skulle åka hem från jobbet så la min bil av .Fick försöka köra den till verkstad direkt . På väg dit la den av 2 ggr till, (jag tror jag blir galen på dessa bilar) Ringde farsan så jag fick låna hans bil. Tur att det finns någon man kan låna bil av när man bor en bit från byn.

3 kommentarer:

  1. Vad tråkigt med bilen =(
    Kom på en sak i dag att jag har nog en nyckel som du vill ha ;)

    Kramisar!

    SvaraRadera
  2. Skönt med semester, du kan väl tänka på mej som inte får semester förrän i juli!!!! Jag vet hur det är att ha bilen på versta´n. Ett tag hade man ju egen plats åt den. Fy 17! Och dyrt blir det också. Man kan ju roligare för pengarna./d

    SvaraRadera
  3. Vi har nog oxå en nyckel som du ska ha tillbaka...Hoppas det inte blir allt för dyrt med bilreparationen..
    Kram Mona :)

    SvaraRadera