söndag 28 juni 2009

Terminator Salvation

Vi var på bio ikväll, filmen som rullade var Terminator Salvation (T4). Men sicket elände man fick beskåda, en modern MadMax om du frågar mej. Då gillar jag den gamla MadMax bättre, kändes som T4 hade tappat den del av känsla som fanns i dom övriga, iaf. T1 och T2. Okey att det var snyggt filmat och den gör sej bra på bio men det håller tunt. Sen vet jag inte om det här med att TV-spel och film ska ligga varandra så här nära?? Det ger en lite för lustig och skakig känsla, kan hända att den är för obekant för mej då jag gillar det lite mer rena och kanske en anningens raspiga filmandet. Utanför biografen så fick jag frågan om filmen var bra? Mitt svar blev; det enda som var bra med biobesöket var sällskapet. Men kanske oxå så finns det ingen film som klår mitt sällskap heller.

1 kommentar:

  1. Instämmer helt, va rädd om henne! /Lena

    SvaraRadera