onsdag 24 juni 2009

Magdoktorn


Idag var det dax att åka till magdoktorn, han ville knäppa kort på den innefrån!! Har ju haft en del krångel med magen en längre tid, ständig halsbränna och en del uppkastningar. Men nu var det alltså dax att göra nått åt det; så vad såg doktorn då? Jo ett bråck på magmun och en sönderfrätt matstrupe. Denna har börjat på att läka fin fint då jag äter 2 magpiller om dagen men bråket det sitter där för alltid. Vilket elände det var att "svälja" en kamera, jag krampa och sparka på britsen men en syster som var med höll i mej och räknade hur jag skulle andas, jag försökte att hänga på men ibland blev det för mycket å jag villa bara kräkas och spotta ur mej kameran. Kanske värst var det att inte få äta nått innan, var utan både mat o vatten i 13 h. Blev ju extra tungt oxå då jag skulle jobba 4h före fotoedition. Men håll med om att det blev ett bra kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar