söndag 2 augusti 2009

Äntligen

Nu har jag varit i lägenheten på Skidan för sista gången (äntligen). Lämnade nycklarna igår. Jätte skönt att äntligen vara klar med den å nu bo här "på riktigt". Vi målar på som tokar här, garaget å hönshuset är nu klart å vi har kommit en bra bit på lagårn oxå. Dessvärre är ju lagårn dubbelt så hög oxå som garaget, vi får se om jag törs klättra upp på den stegen å hjälpa Dan. Jag har ju målat garaget som jag tyckte var tillräckligt högt. I morgon börjar Dan jobba igen efter semestern så nu återgår livet till vardags bestyren. Men vi har ju båda haft en härlig semester tillsammans vädret till trots.

1 kommentar:

  1. Skönt att vara klar med utflyttningen. Tänkte jag skulle möta dig på jobbet någon gång, men inte det. Lycka till med målningen, klättra inte för högt du ska ner oxå. Ha det gott. Kram Eva

    SvaraRadera