fredag 21 augusti 2009


I Tisdags var jag till Skärså å Albertina å åt med mina fd jobbarkompisar. Anledningen till turen var att Ullis gifte sig den 6/6 å vi åkte dit för att fira henne. Snygg var hon med en spetsgardin på huvudet. Jag åt rökt peppar lax ( som alltid) SUPERGOTT. Det var jättekul att träffa alla igen, även om jag träffar de på kvällarna å mornarna när vi ger rapport så blir det ju annorlunda att träffas så här. Men tyvärr går ju tiden alldeles för fort, nu är det bara att se fram emot den 8 sep då alla ska hit på lite fika. Innan vi åkte till Skärså så hann jag med en runda till Bollnäs för att köpa mer färg å hämta en mobil till Dan. Var oxå in på E- hjälpen där jag hittade en matta till jul.(snart är vi där ):):):) Blev oxå en runda på Dollars å Karlssons. Tyckte jag köpte bara små krafs ändå rann det iväg pengar :(:(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar