tisdag 11 augusti 2009

Thelma


Igår var Dorvas å jag till den här lilla sötnosen. Tänkte att de skulle leka lite men det hade inte Thelma tänkt. Hon var rädd för Dorvas å gömde sig bakom sin matte hela tiden. Vi får försöka träffas fler gånger. Sen hade jag tid hos tandläkaren, skulle laga ett hål som jag lagade i fjol å då tog det över 2 timmar, Å nu hade lagningen gått sönder. Men ibland har man ju tur, tandläkaren tyckte inte att det var något att göra. Det skulle inte bli något bättre å eftersom jag inte hade ont så gjorde de inget nu. TJOOHO. Dan skulle ha spelat fotboll sen på kvällen men det blev inget för deras motståndarlag har tappat några spelare nu under sommaren så de fick inte ihop något lag. Så då träffades vi hos svärföräldrarna i Hömyren istället å Dan fick ta med sig Dorvas hem för jag skulle jobba.

1 kommentar:

  1. Dorvas? Blev det för mycket med två Doris eller??? Undrar just om Thelma o Tindra skulle kunna gå ihop, jag måste testa jag me. En lekkompis vore inte fel. Ha det bra vi syns nå´t tag framöver. Kram EK

    SvaraRadera