söndag 9 augusti 2009

Helgen

Då har den här helgen gått å vad har vi gjort då ? Fredags blev det en runda på byn. Det behövdes mat både till människor å djur så det blev besök både på Granngården å Ica. Sen hem å måla på lagårn å grilla. Lördagen målade jag mest hela dagen medans Dan pysslade med lite annat. Jag har fortfarande klarat mig från att klättra på storstegen, jag målar muren å Dan det röda. Sen blev det grillat igen å en titt på filmen "Småstadsliv 2". Ang. filmen så tycker jag nog att 1:an är roligare, då jag finner 2:an lite som en repris av 1:an. Men nog skrattade jag åt den här fimen oxå. Idag har vi varit till Bollnäs å bl a köpt priser till Km i mete som ska hållas nästa söndag. Det blev även en runda på marknaden. Jag köpte godis remmar medans Dan hittade både fimer å skor. Gissa vad vi gjorde sen när vi kom hem. . . . . . . . . . .MÅLADE !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar